My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Friday, May 31, 2013

Debaran Mei

Hoho~. berakhir sudah mei 2013.. berakhir jugalah promo vivix.. smpat rembat 2botol je utk diri sendiri..muahaha..tp tu pun mungkin bukan rezeki sendiri..hehe..beri pada yang memerlukan..

sangat mendebarkan.. macam2 rasa.. kalini sangat determined sampai termimpi2.. usaha dah buat, .. macam2 benda baru dah dilakukan.. mungkin ada beberapa perkara lagi yang belum dilakukan.. apapun hrpnya momentum ini masih berterusan..

untuk terus berkongsi.. jangan risau, banyak lagi produk yang hebat2 diluar sana.. nikmati kehidupan yang lebih sihat dan sejahtera.. hati2 memilih supplemen..

sekarang tengah tunggu promo terbaru.. opss.. dan xsabar nak tunggu national conference.. kata Master, sangat2 best & grand.. wohoooo~! first timer.. siap ada daycare lagikk...

"- NC kalini pecah rekod - highest no of penerima award, highest no of attendees (based on ticket selling dlm 2700 dah terjual)" - cery mamafaiz


Insya Allah, setiap hari adalah peluang selagi kita tak mengaku kalah :)

jom muhasabah diri.. Shaklee dalam Group Jutawan under nanny cery mamafaiz bukan setakat bisnes.. malah lebih dari itu... jadi, buat apa yang telah diajar .. Mana yang baik diikuti.. yang buruk dijadikan sempadan diri :) Shaklee ni sangat2 buat saya teruja dan termuhasabah.. Sangat terpengaruh dalam kehidupan.. Sangat tenang walau dalam kalut... Semua terbimbing secara fitrah (islami).. Thanks to mommy ummu ainan & nanny dila roslan & grand nanny cery mamafaiz..

wallahualam

No comments:

Post a Comment