My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Wednesday, October 9, 2013

Stress ketika mengandung versi Shaklee


Entry saya dalam post di FB saya :)

Teringat semasa bengkel produk, pakar nutrisi Shaklee pesan, untuk ibu mengandung bagi B-complex bagi elakkan stress. 'Telan banyak pun xpe' selorohnya bagi membuktikan produk ini memang selamat (ni ayat bikin telinga panas.. hehe). Bcomplex penting untuk fungsi adrenal dan imun yang sihat, membantu mengawal hormon


Tapi betul, kadang2 bukan tak baca doa, tak baca surah, xberzikir.. tp kita ni selalu tak istiqamah, ada kebanyakan masa memang down.. memang perlu support dari luar.. tp luar pun kadang2 tak mampu nak bantu kita setiap masa.. jadi, kita ambil sesuatu yang boleh kita kawal sendiri.. dan bila dah tenang, jangan lupa ingat Allah.. time ni (tenang & senang) kita build up hubungan kita dengan Allah..

InsyaAllah, lepas dah pandai jaga hubungan dengan Allah, tak perlu telan Bcomplex selalu dah..hehe..

Cuba lah ^_^ .. opss.. ni bukan untuk ibu mengandung sahaja, tapi boleh diamalkan umumnya, dari pelajar sampailah ke warga emas  ^_^

Harga pun memang mampu milik. Yang paling best, terjamin selamat, semulajadi, bioavailability yang tinggi, berkesan dan halal :)


Fungsi lain B-complex:

- tukar makanan kepada tenaga: bantu penghadaman, tukar lemak, karbohidrat & protein kepada tenaga -> kurangkan masalah keletihan & kelesuan.
- melawan tekanan.
- bantu tumbesaran yang sihat dan normal bg bayi & kanak-kanak.
- baiki masalah kulit kepala & rambut.
- kurangkan masalah letih mata, cegah katarak, tingkatkan kualiti penglihatan, perkasa memori & daya pemerhatian/fokus.
- cegah anemia.
- redakan senggugut.
- cegah perlcche
- detoks

Jom PM kita jika berminat
@ SMS 019-7344405
ID Shaklee : 910246

No comments:

Post a Comment