My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Tuesday, November 3, 2015

hai...

assalamualaikum... selamat pagi bloggers dan pengunjung....

maaf tak dapat selalu update blog..kalau dapat pun, xde design2 yang comel2...

kenapa ye...?

hehe.. alhamdulillah... saya baru disahkan hamil setelah 6 tahun berlalu... banyak benda nak cerita, tetapi kali ini, ngengade dia semacam... jadi, untuk fikir dan tengok skrin adalah sesuatu yang terhad.. jika tidak.. haaaa... nanti siaplah melepetnya... hehe

memandangkan kerja saya perlu melihat pada skrin, saya perlu kurangkan salah satu, untuk saya boleh produktif untuk satu yang lain...

insyaAllah, selagi larat, saya akan cuba memenuhi blog saya dengan isi yang bermanfaat..

terima kasih ya kerana terus memberi sokongan dan dorongan pada saya....

teruskan membaca blog2 kami :)

No comments:

Post a Comment