My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Monday, September 29, 2014

42 Kursus dalam Sehari??

Ha... best x ? best x? Karnival Kursus Pendek kini kembali!!!

Kolej Komuniti Bandar Penawar akan menawarkan kursus pendek yang akan jatuh pada 9 November 2014. Ketika ini pelajar sekolah pun sudah mula mencari-cari aktiviti yang boleh dilakukan bagi memenuhi masa terluang di akhir-akhir persekolahan.

Apa yang best lagi? Ia terbuka untuk semua peringkat umur mengikut kesesuaian kursus. Contoh, bagi kursus aircond, kita tak bukalah untuk kanak-kanak sekolah rendah ;) begitulah ceritanya...


Oleh yang demikian, kita tepekkan la kat sini senarai kursus yang bakal dijalankan ketika itu. Jika dilihat, di gambar tersebut ada diletakkan sekali nama person in charge bagi kursus-kursus tertentu beserta no telefon.

Jadi, tunggu apa lagi?? Dail segera!!!
 ---------------info tambahan-------------

kursus ini dijalankan selama lebih kurang 5 jam seperti waktu yang tertera dalam gambar dibawah. Ia dijalankan secara serentak di sekitar kawasan Kolej Komuniti Bandar Penawar. Selain itu terdapat juga aktiviti cabutan bertuah.

Yuran untuk hari ini cuma RM10 sahaja bg setiap kursus. Lekas call pic dan dapatkan tempat anda sekarang!  tempat sangat terhad!


Bagi mereka yang inginkan pengangkutan, boleh dipertimbangkan.. dan sila berbincang dgn PIC  setiap kursus. Teeima kasih! ;)











2 comments:

  1. Atau call sahaja pihak kolej 078225800. Atau pm/komen disini nama, ic, no phone dan alamat ;). Terimakasih ..

    ReplyDelete
  2. Saya nak kurus elektrik dan baiki aircond secara part time.

    ReplyDelete