My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Saturday, June 7, 2014

Kenali fungsi nutriferon

Jom kita kenali nutriferon.

Penggalak interferon yang semulajadi dan paling selamat.

Boleh diambil oleh ibu mengandung, menyusu, kanak2,  dan semua peringkat umur.

Testimoni saya:
Nutriferon ini adalah antara supplemen yang wajib saya bawa ketika travel
Nak dijadikan cerita, anak saya ketika itu berumur 4tahun, tiba2 demam panas ketika bercuti di utara. Mungkin kerana letih. Alhamdulillah,  saya masukkan sedikit nutriferon ke dalam botol susu anak saya dan anak saya dah kurang panas dan tak lemah lesu lagi..

Baru2 ni bercuti di cameron Highland.  Sangat sejuk dan agak hujan. Jalan basah. Nak juga round pasar malamnya. Balik tu kaki cramp. Jari tengh kaki kiri bengkok ke dalam. Urut2 pun berapa saat je ok pastu datang balik. Teringat ada selitkan nutriferon dalam handbag. Bancuh dgn air biasa dan minum. Alhamdulillah,  dah xcramp sampaila esoknya dan selama travel 6hari berikutnya.

Kebetulan adik ipar (16thn-lelaki) malam tu tidur di sofa luar, esok pagi kakinya pun cramp. Mujur ada lebih saya selitkan nutriferon .. Alhamdulillah,  Allah izinkan jua. Dia pun dah xcramp pagi tu.

Allah suruh kita berusaha . Allah dah janji Dia dah berikan penawar, tinggal cari je. Nabi pun amalkan pemakanan yang sihat,  baik lagi halal.

Anda nak tahu lebih lanjut?
Tanyalah saya, teman shaklee yang inginkan kesihatan semua.

★0197344405
♥ umi - jue ♥
★Id : 910246


No comments:

Post a Comment