My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Tuesday, August 25, 2015

Kasih Ayah Pada Anak Perempuan....

Pagi tadi ketika rehat dengan rakan, kami bercerita pelbagai cerita... tiba suatu ketika timbul satu cerita tentang betapa saya dari kecil tidak perlukan kasih lelaki lain selain lelaki dalam keluarga saya...

Mungkin sebab itu cukup lah saya minat dalam diam... suka suka dalam diam... tapi tiada apa pun yang serius.. hihi... kenapa ye?

Kerana kasih sayang yang diberikan oleh seorang ayah sudah cukup penuh memenuhi ruang hati saya..

Ayah bukanlah insan yang sentiasa berseloroh .. ada masa beliau tegas.. ada masa tangan naik bahu (naik muka tak pernah rasanya).. ada masa suara nya sahaja sudah menusuk hati paling dalam bila ayah sinis atau pun naik suara.. selain dari itu, banyaknya ayah bergurau senda .. bertanya kerja rumah.. ajak pergi surau.. solat berjemaah dirumah.. penuh kan hati ini...? tak sempat menagih kasih cinta sayang palsu dari lelaki lain... Disamping mak juga sentiasa berpesan, jangan terlalu percaya dengan lelaki.. upsss.. hehe.. tentu ada sebab...


Okayla sampai sini sahaja dulu.. harapnya lelaki di luar sana yang bergelar ayah atau abang, sentiasalah isi hati saudara perempuan sejak dari kecil dengan ketegasan, kasih sayang, perhatian dan pemantauan... semoga semuanya selamat... ibarat menyulam kasih.. kadang2 berhasil.. kadang2 tergeliat tangan.. namun bila dapat hasilnya.. waduh... happy kelangit... hehe..moga bahagia hingga ke syurga..





No comments:

Post a Comment