My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Saturday, August 29, 2015

Stronger than ever..~!

Dua hari lepas dalam group secret masing-masing kongsi gambar selfie bersama produk shaklee kegemaran mereka.. hehe.. saya pun nak join jugakkk... tapi kan... ada yang paling saya suka tu time ni tgh tunggu stok sampai.. apa tu ye...? hehe.. yang paling best la... VIVIX!!


Nah.. ini ada satu gambar bersama shaklee yg saya edit.. sebab gambar selfie saya je so saya editla ye. hehe..

Nampak tak kat almari belakang tu.. hehe.. tu tempat stok shaklee saya.. memang kena prepare.. sebab ada customer yang perlukan produk shaklee secara adhoc.. jadi namanya kedai shaklee... so kena la sediakan..

Ingat memain ke..? :)


Yang dibawah ni ada lagi pengguna shaklee yang setia... ramai kan? kenapa best? kenapa masih setia ?
Haaaa... nak rasa kebestannya.. ? Meh contact kita... 





No comments:

Post a Comment