My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Monday, June 10, 2013

CarotoMax

Harga Runcit: SM:RM70.00
SS:RM75.00
Harga istimewa? PM / komen / msj :)

CarotoMax mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran &  buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dll.

Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena didalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.

MANFAAT UTAMA

Lebih selamat dari Vitamin A - penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan.

Mempertingkatkan Penglihatan - ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan didalam gelap. ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam dimata

Meredakan Penyakit Kulit - pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne dan ulser kulit

Melindungi Epithelial - ia memelihata lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulse saluran usus.

Melawan kanser & oksidasi - pengambilan kerap beta karotenna mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

Menghalang Infeksi - merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatisis, asthma, flu dan selsema.

Menggalakkan Perkembangan Normal & Sihat- merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga penghasilan sperma yang sihat.

MENGAPA KULIT WARNA KUNING?

Warna kulit sebilangan kecil pengguna akan menjadi kuning selepas mengambil beta karotena, walaubagaimanapun ini bukan penyakit Jaundis. CarotoMax adalah warna semulajadi botanik. Apabila usus kecil mengubah beta karotena menjadi Vitamin A, ia merangsang sekresi hempedu (berwarna kuning), serta detoksifikasi hati dan gallbladder dan mengalir bersama darah ke tapak tangan kita. Proses detoksifikasi semulajadi dan anti-oksidasi biasanya akan berlalu untuk beberapa bulan dan akan menghilang secara perlahan dan menghasilkan kulit yang baru dan cantik.

Saya adalah pengedar rasmi Shaklee, jangan segan silu untuk bertanya lanjut / berikan komen:
019-7344405 (umi / ju)
910246
Penghantaran disediakan ke seluruh Malaysia secara poslaju ataupun penghantaran by hand bagi kawasan berdekatan Bandar Penawar / UTM

No comments:

Post a Comment