My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Monday, June 10, 2013

Shaklee National Conference

Alhamdulillah.. sampai sudah rumah setelah lebih 2 hari bergerak sana-sini..

Sabtu pergi Shaklee National Conference.. sangat terharu dengan masters dari kalangan muslim/ah.. sangat bertuah kerana yang penuhi dewan kalini adalah majoriti melayu kita.. :) Pakaian sopan, ramai yang bertudung litup.. anak2 diraikan.. insyaAllah, kita berkuasa untuk tentukan budaya kita bila kita berkumpulan.. Sempat jumpa master cery mamafaiz dan susur galur atas saya.. (tapi itu pun di surau.. lepas beliau beri ucapan) dapat juga peluk cium.. Allah tunaikan permintaan jauh di sudut hati ni.. hehe.. nak peluk cium time masa bergambar bawah ni macam segan & tak sempat pula.. ini kali pertama berjumpa.. tapi rasa dah macam lama.. dah jadi million earner tp masih humble & fikirkan untuk kebaikan semua..

Bersama aura :D

Balik dari NC (kat NC tu pun bukan duduk2 saje2.. ofkos cari peluang..hehe..jrg dpt timba ilmu mcm tu..kesana-kesini, uruskan hal afnan (mujur maksu ada kurangkan beban.tq maksuu!)) pergi tesco sampai ke 11mlm lebih..mula2 pergi sebab temankan suami carik barang.. last2... haha.. fhm2 jela..

Esok nya gerak ke melaka untuk jalankan tugas sebagai AJK pengangkutan.. dah macam runner dah ktorang.. hehe.. yang kelakarnya, AJK ni pastikan orang dapat balik + ada pengangkutan.. atlast, kita yang sorangni balik last sebab pengangkutan terlewat sampai.. (terlewat tu tiada masalah pun..hehe.apa yg berlaku sebagai hiburan buat kita :D)

Alhamdulillah.. sampai rumah jam 1.30am.. kemas2.. tp belum mandi lagi.. opss!.. update blog & FB dulu.. br blh tutup lappy..hehe.. ALhamdulillah dalam sibuk2 tu bendera merah datang.. Tapi xterasa pun PMSnye.. pukul 5am ni br nak tdo.. telan kejap Ostematrix, sumber kalsium dan gabungan terbaik magnesium, vitamin D,K, boron, zink dan mineral penting utk tulang & otot.. prevent is better than cure :)

Special thanks to Hana Abu Bakar sudi temankan kakak dia ni ke NC.. dapat banyak ilmu disana..ada hikmah dia yang temankan..blhla kakmi 'ceroboh' beberapa booth yg ada ^_^..


Teringat niat asal nak cuba produk & perkenalkan produk pada mereka supaya mereka dapat merasai apa yang kita rasa.. JOin sebab tak dipush untuk headhunter.. Alhamdulillah, makin lama makin jatuh cinta.. Dengan mentor yang betul, kami mampu usahakan :) Biar dalam payah.. biar dalam perit.. Ada nilainya :D


Jom.. gerak sama-sama dengan kami.. :D




No comments:

Post a Comment