My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Tuesday, June 4, 2013

Mealshakes Shaklee

"Shaklee.." "Shaklee..".. haha.. sampai afnan pun dah fasih dan suka2 dia je nak sebut bila2.. nak2 bila sebutan dia ada kaitan dengan perkataan ni, mesti dia kaitkan.. hoho..

Okey straight to the point.. Suka sangat bulan ni promo mealshakes.. haha.. memang dah tunggu2 nak merestok dan membuat stok untuk diri sendiri & family :)

Sebagai ibu yang sibuk a.k.a bab2 makan agak berkira, ia membantu saya untuk menaikkan berat badan.. bagi yang ingin menurunkan berat badan, ia berfungsi mengenyangkan dan menahan rasa kenyang dengan lebih lama..

Sebagai ibu, saya suka melihat perubahan anak yang semakin berselera untuk makan dan, antibodinya makin kuat.. kalau tak, sebelum ni selalu demam-demam.. tak pun selalu ulser.. dan biasanya ambil masa 4-5hari untuk sembuh.. malah lebih dari tu.. sampaikan beli ubat sampai berbotol-botol.. yg xsyoknya, antibodi dan ubat-ubat tu bukannya dia nak makan sangat pun..huhu.. Sekarang ni bila dah masuk taska yang menghimpunkan ramai budak, makin risau..

Alhamdulillah, bila ambil mealshakes Shaklee, sakit tak lama, tempoh sakit ke sakit seterusnya pun semakin panjang.. kawan-kawan lain ada yang selsema / kurang sihat.. tapi syukur, anak tak terus berjangkit (sehingga saat menulis, belum lagi dia jangkit kawan yang ada sakit mudah jangkit)

Yang lagi bestnya, cara nak sediakan pun mudah.. Pagi tadi sahur ESP + Mealshakes je .. kurma tiada stok..huhu.. alhamdulillah, walau letih, tap masih ada tenaga :) masih lagi round-round, turun naik tangga dan angkat-angkat fail menimbun...

Okla.. jemput jadi pelanggan saya dan saya akan cuba berikan khidmat nasihat terbaik :)

Kadangkala, pemilihan distributor pun penting, agar hak anda terjamin ^_^

Saya pengedar sah Shaklee. Anda boleh dapatkan produk Shaklee melalui COD dan penghantaran melalui poslaju juga dibuat di seluruh Malaysia
Shaklee ID 910246
019-7344405

No comments:

Post a Comment