My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Thursday, May 23, 2013

Vivix membantu pesakit Diabetes

[Testimoni Vivix vs Diabetes Type 2]

-puan Nini Nisrin- 

ni umi saya. umur umi saya 55 tahun [lahir tahun 1958]

bermula vivix mac 2013. masa tu bacaan diebetes 29. huuuuuuu....seriau. takut kene inject insulin sendiri.

jadi, umi konsisten vivix+ ubat hospital

kalau ada sakit, ubat hospital jgn tinggal ye. shaklee sebagai pembantu, jangan 100% bergantung.
minggu lepas, umi cek darah, dah jadi 11. Alhamdulillah. dah lama x turun serendah tu. syukur

semalam umi call saya. g repair basikal. nk naik basikal pusing2 kampung. sekarang pinjam basikal makcik.

tergelak saya. dah berpuluh tahun x naik basikal. sebab pening. tp sekarang dah x pening umi cakap. baru sebulan ambik vivix.

sungguh saya terpesona'






Saya pengedar sah Shaklee. Anda boleh dapatkan produk Shaklee melalui COD dan penghantaran melalui poslaju juga dibuat di seluruh Malaysia
Shaklee ID 910246
019-7344405
atau like :)

No comments:

Post a Comment