My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Sunday, September 27, 2015

Rahsia Vitalea yang korang tak tau

Bagi peminat dan pengguna vitamin Shaklee, pasti takkan tak tau dengan Vitalea.. Vitalea adalah multivitamin.. Korang perasan tak pil vitalea yang besar godang tu berwarna hijau pekat,kan?


Tapi cuba korang korbankan sebiji buat eksperimen. Letak dalam segelas air..


Tidak sampai 5 minit ia akan larut! dan air larutan tersebut tak bertukar hijau walaupun pil tu kaler hijau! Sebaliknya... air jernih itu bertukar dengan sarat dengan warna asli larutan mineral dan vitamin didalamnya..


Haa... korban lagi sebiji.. patah dua.. (rujuk keratan rentas vitalea).. lihat biji2 putih kecil.. itu ialah bijian kanji yang apabila terlarut di dalam air, ia akan pecah dan membebaskan nutrisi yang 'terikat' dalamnya,,

 
keratan rentas Vitalea

 
Fakta Menarik:



🚀Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (100 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

🚀Vitalea dihasilkan melalui teknologi eksplosif yang kompleks disebut explore tab. Explo-Tab ialah teknologi yang membolehkan vitalea kekal sementara waktu di dalam sistem pencernaan, dan kemudian dengan cepat ia akan “meledak” untuk membebaskan nutrisi di dalamnya. (pendek kata, penyerapan segera)

🚀Disokong oleh 7 kajian klinikal.Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%

🚀Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

🚀Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.


Sekali dah pilih Vitalea, selamanya takkan berpaling.Multivitamin, multimineral terhebat.

No comments:

Post a Comment